Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Daily Tip!!

Νέος χρόνος, νέες συνήθειες

Ξεκινήστε το 2012 δίνοντας 10 beauty-υποσχέσεις στον εαυτό σας και ανανεώστε εμφάνιση και διάθεση

1. Θα πλένω, θα τονώνω και θα ενυδατώνω πρωί και βράδυ την επιδερμίδα μου
2. Όσο κουρασμένη κι αν είμαι δεν θα πέφτω για ύπνο βαμμένη
3. Θα βάλω πίσω συρτάρι την καφέ σκιά που φοράω όσο θυμάμαι τον εαυτό μου και θα τολμήσω νέα χρώματα στο μακιγιάζ μου
4. Δεν θα βγαίνω από το σπίτι χωρίς να φορέσω την αντηλιακή μου κρέμα
5. Δεν θα κρατάω στο νεσεσέρ μου ληγμένα προϊόντα και θα πλένω τακτικά τα πινέλα μου.
6. Όταν το βερνίκι στα νύχια μου αρχίζει να ξεφτίζει θα τα ξεβάφω πριν αυτά γίνουν σαν χάρτης
7. Θα βρω τον τρόπο και το χρόνο να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα χαλαρωτικό μασάζ
8. Δεν θα βάφω μόνο σαν μανιακή τις βλεφαρίδες μου, αλλά θα τις προστατεύω κιόλας.
9. Θα κάνω μία φορά την εβδομάδα peeling σε σώμα και πρόσωπο. Τα νεκρά κύτταρα δεν με κολακεύουν. 
10. Θα κόψω το κάπνισμα. Πριν σκοτώσει εμένα σκοτώνει την επιδερμίδα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου